Followers

♥ Click Yaaa ♥

Sunday, October 6, 2013

6TAHUN awak !


Lihat orang nampak cerianya ,
tapi kita tak pernah tahu isi dalamnya ,
bukan semua bahagia dengan hidup realiti nya ,
entah entah dia rindu memori bersama .

Aku punya seorang sahabat yang aku kenal lebih kurang 5 6 tahun dulu , aku rasa dalam 2008 . dan sampai sekarang aku masih kawan dengan dia . Dia seorang lelaki , hahaha .. sangat susah sebenarnya ada kawan lelaki yang menjadi pujaan ramai . sebab selama aku berkawan memang peratus jatuh cinta adalah sangat possible ! hahaha
Aku kenal die dari die nobody sampai die somebody ! rentak hidup dari zaman belom matang sampai dah menjadi orang . Dia memang ada suka duka aku . 
Bagi aku waktu susah aku dengan dia bila die ade girlfriend . sebab bukan die ignore aku ke ape , tapi bile die ad girlfriend nihh bestfriend yang sudah berabad menanam cinta nih harus akur dan telan pahit pahit. aku happy bile die happy *kononnye* tapi dalam hati ni . hancur leborrr . 
tapi demi menjaga silaturrahim yang dah lama terjalin nih . aku diam kan aje . setiap kali die ad couple and clash couple and clash , i think just 2 . tapi bagi aku setiap kali die ad girlfriend time tu lah aku patah hati . hahaaha . entah lah ... 


MOVE ON.
Bagi move on adalah perkara yang mungkin tak kan termakbul dalam hidup aku . hahaha , nak kate aku tak pernah cuba aku cuba tapi itulah bertahun tahun tak pernah menjadi . sebab utama perkara tu tak menjadi dia nih selalu ade dekat aku tau . so bile die takde aku rasa macam aku hilang sebelah dari hidup aku . macam tu lahhh .


CARIK ORANG LAIN.

Aku terus terang jelah ni ehh . 
Setelah cuba menjalin hubungan dengan beberapa orang jejaka , aku cam rasa okey aku kena pelan pelan lupe kan die . macam aku cakap lah tadi , memang tak boleh sebenar nak cinta sayang org lain macam mane
perasaan aku pada dia . 
So secara luhurnya , aku pernah tinggalkan lelaki semata mata sebab die , sebab die being jealous dgn relationship aku dan pada waktu jugak dia beri aku harapan masa akan datang . aku pon clash dengan lelaki yang sangat sangat sangat baik dan budiman ini demi dia . and you guys know what ?
Lepas aku clash die lelaki budiman nih and ala ala nak getting back dengan dia . he told me that " IM NOT READY" i was likeeeeeeeeeeeeeeeeeeee =oo=
and tup tupp after 2 months later maybe die ad girlfriend which is my friend ! and again i was likeeeeeeee .
MALASNYE NAK HIDUP ! hahahahaha.

NEXT.

Hidup aku dengan dia ni macam nihhh lahhhhh . Die jealous aku dengan orang lain tapi die tak pernah nak aku . aku bukan perempuan desperate nak dia tapi aku cuma jaga cinta pertama aku . dan aku tunggu sampai bila bila . sampai die paham kenapa dah bertahun tahun aku jatuh cinta dengan dia .

THE END.

Aku tak tahu sampai bila aku kena tunggu . orang kate "Jodoh Belom Sampai" . Aku pun sendiri tak nak jadik andartuu semata mata tunggu dia . tapi memang tak boleh Move on . aku sendiri pon tak tahuu . dia selalu ada untuk aku . dan kalau die pegi aku rasa memang aku hilang separuh dari jiwa aku takde. 
Being bestfriend is Being Bestfriend . Never more th
an that . Maybe?


" Satu Hari Nanti Saya Akan Pilih Awak Jugak , Mungkin Sebagai Isteri "





Comment dan Click " Like " eh :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...