Followers

♥ Click Yaaa ♥

Sunday, September 22, 2013

Kenapa padam memori bersama?


Kalau tak ingat aku .
Koreklah lah memori kalau kau ada simpan sikit tentang aku.

Kalau takda ,
Mungkin kau betol betol lupa aku .
Dalam minda aku
Aku tak pernah lupa siapa siapa .

Dari mana aku datang
Siapa aku berkawan
Memori kita buat memang aku tak kan padam .

Aku rasa jiwa aku di siat dengan pedang seperti di dalam perang .
Laju sekilas walaupun tak nampak
Tapi akhirnya rasa sakit yang kau sendiri tak boleh ungkap

Memang aku dah lali dengan sikap kau ,
Tapi selali aku
aku punya jiwa yang kau tak pernah mengerti

Aku sunyi
Aku sendiri
Aku tak pernah gembira semenjak kehidupan ini menjengah diri

Sebab apa?
Sebab kau dah lupa siapa aku
Kau dah lupa sewaktu kita berkenalan kita punya jiwa yang sama

Mana gelak tawa bersama?
Mana suka duka nangis bersama?
Mana bahu yang kita janji untuk memberi?
Mana? Mana?

Ia dah hilang ditelan masa
Ia dah hilang ditelan kawan baharu mu
Ia dah hilang ditelan sewaktu kita berjauhan.

Rindu sumpah aku rindu .
Tapi aku seorang saja yang merindui .
Kau dah lupa aku rindu itu mungkin dah tak wujud lagi.




Comment dan Click " Like " eh :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...