Followers

♥ Click Yaaa ♥

Thursday, May 30, 2013

Me and 2013 .


Hello and Assalamualaikum my cutie , pretty handsome bloggers and readers *cehhh konon ada readers*

Still remember or not . well , its been long time im not update my blogs . seriously .. long long time ... uhukkk ,
i have been busy with new world new life , cewahhh .......


Hamekkk . setepek gambar untuk korg . well this me , the new Sri juju with new life . why new life ?
because i have met people who are very very speacial in my lifeeeeeeeeeeeeeeee :D

but who ? ehemmmmmmmmmmm ..


THIS ! My Adorable Tasha Manshahar and My Asam Boy Syed Shamim :')

actually , ramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai yang tanya macam mana lah juju boleh kenal rapat dengan mereka dua ni .. padahal takde hubungan family .. kawan jauh sekali masa tuuu . ehemm , meh cek habaq meh ..
* ini bukan unsur riak atau takbur ke ape okeyyy , hanya berkongsi*

November 2012

i have created unofficial fanpage for Tasha and Syed . With permission Syed and Tasha they approved ! 
ingat senang nk dapat permission , interview juju .. penah jadi admin mana mana fanclub tak .
tanya itu ini . heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , 

and , dalam hati ju masa tuuu .
" Aku nak tolong diorg , nak tolong naikkan diorg , sbb aku tau potensi diorg" 

masa tu masih belom official fanpage sbb masih tercari cari nama yang sesuai untuk fanclub . 

so cari punya cari . buat contest dapat kan idea dari orang ramai . terciptalah nama fanclub .
"TASHEDSCLUSIVE" 
yang the exclusive gituuuu . dah dapat nama , and im official admin fanclub with my new friend !
Fadlin Sakina . i never know her . i never met her before . Fadlin Sakina dipilih menjadi admin oleh Tasha dan Syed sendiri .

December 2012

Untuk pertama kali nya , juju bersua muka bersama Tasha Dan Syed di event ShowCase GuAkustika .
untuk entry ttg ShowCase boleh baca kat sini -->


i met her for the first time nih . Hey you , i never though that we will be so close like now . 
we share a lot of thinks . i love you .


mih mih mih .
masa ni , first time lah kan jumpe Tasha Manshahar . she's so adorable . wangi habaq hang .
sampai sekarang adore die punye perfume . wuhuuuuuuuuuuuuuuuuu


hey Asam boy :D
ketaqqqq tau dok tangan kaki badan jantung limpa , ginjal semua ahhhh dalam badan . first time kannn .



we ! :)


and first time jugak kumpul dengan keluarga Tashedsclusive . 
miss you guys :)


second gathering with family Tashedsclusive 
(first day out)

2013 .
 Day by day goes so awesome with them . With Tasha , Syed , Alin and Tashedsclusive .
im sooooooo happy what im doing now . i really do . i can make them happy .
dengan niat juju tadi . insyaAllah sampai bile bile i will stand with you Tasha and Syed . 
i will be your backbone forever and ever :)














Mei 2013


29Mei 2013 . Launching Single "BeMine" and "CubaTeka" 
im happy . im proud of both of you .
i wanna cry right now :')
nangis gembira ....... 



Mereka kebanggan saya . dia inspirasi saya . 





Walau apa juaa yg mendatang . percaya pada aku . aku akan sentiasa ada dekat pada kamu .
Jangan sia sia kan peluang yang ada . Biar orang kata aku taksub atau apa . selagi aku masih ada , aku akan ada di belakang , depan . sisi tengah , atas . bawah ..... aku ada . aku janji aku ada .


Selamat maju jaya kesayangan dunia akhirat saya . Terus berjaya .
Lihat kedepan , yang belakang jadikan pengalaman utk berjaya akan datang  .








Comment dan Click " Like " eh :)

1 comment:

  1. Yuhuu.baru taw juju ade blog. :)) nanti ada day out tashedclusive inform2 taw..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...